Столична община въвежда възможност за подаване на още пет електронни заявления

Столична община въведе възможност за подаване на още 5 електронни заявления за облекчение на гражданите. От 12 октомври гражданите имат възможност да подадат по електронен път:  

   -           „Заявление за четене документи на Столичен общински съвет“ в читалнята на ул. „Московска“ 33“. Това дава възможност за по-бързо и ефективно обслужване на желаещите.

   -           „Заявление за присъствие на заседание на комисии на Столичния общински съвет“. По този начин при голям обществен интерес ще може да се направи оптимален избор на зала, в която да се проведе заседанието на комисията.

   -           „Заявление за записване в приемно време на заместник-кметовете на Столичната община и председателя на Столичен общински съвет“. Въвежда се една допълнителна възможност за гражданите да поставят въпроси или предложения към компетентните длъжностни лица.

   -           „Записване за обредна зала“. Чрез това заявление гражданите получават отговор за заетостта на избраната зала. Така бъдещите младоженци ще могат да планират деня на сватбата и сключването на граждански брак.

   -           И последната възможност е „Публикуване на съобщение за сватба на интернет страницата на Столичния дом за радостни обреди“.

   Към момента гражданите могат да ползват възможността за подаване на редица електронни заявления на електронни адреси: http://call.sofia.bg/ и http://www.sofia.bg/uslugi_so.asp.

   

   Към момента над 3000 електронни заявления се приемат месечно от администрацията на Столична община. 

Фотоалбуми

ХАРТА НА КЛИЕНТА