Общественият посредник на Столична община ще проведе открита приемна с граждани от район „Нови Искър“

 

Общественият посредник на Столична община, г-жа Лилия Христова, обявява прием за граждани от район „Нови Искър“ по следният график:
19 октомври 2016 г. /сряда/ - Кметство Негован, ул. „Васил Левски“ 35, от 10.00 до 12.00 часа
20 октомври 2016 г. /четвъртък/ - Кметство Чепинци, ул. „С. Овчаров“, от 11.00 до 13.00 часа
21 октомври 2016 г. /петък/ - Кметство Световрачене, ул. „Софийска“ 36, от 10.00 до 12.00 часа
24 октомври 2016 г. /понеделник/ - Кметство Подгумер, ул. „Стара планина“ 32А, от 10.00 до 12.00 часа
26 октомври 2016 г. /сряда/ - Кметство Кубратово, пл. „Куманица“, от 10.00 до 12.00 часа
27 октомври 2016 г. /четвъртък/ - Кметство Кътина, „Площада“ 1, от 10.00 до 12.00 часа
28 октомври 2016 г. /петък/ - Кметство Мировяне, ул. „Любимец“, от 10.00 до 12.00 часа
31 октомври 2016 г. /понеделник/ - Кметство Балша, улица „Васил Левски“ 1, от 10.00 до 12.00 часа
01 ноември 2016 г. /вторник/ - Кметство Войняговци, ул. „Спортист“ 14, от 10.00 до 12.00 часа
02 ноември 2016 г. /сряда/ - Кметство Доброславци, пл. „Мегдана“ 2А, от 10.00 до 12.00 часа
03 ноември 2016 г. /четвъртък/ - Кметство Житен, ул. „Житница“ 24, от 10.00 до 12.00 часа
04 ноември 2016 г. /петък/ - сградата на районна администрация „Нови Искър“, ул. „Искърско дефиле“ 123 от 09.00 до 11.00 часа

Общественият посредник на територията на Столична община съдейства за спазването на правата и законните интереси на гражданите пред администрацията на Столична община, районните администрации и Столичния общински съвет.
Общественият посредник приема жалби на граждани, извършва проучвания по жалбите и дава становища, предложения и препоръки до органите на местно самоуправление и местната администрация.
Правомощията на обществения посредник не се отнасят до доставчиците на обществени услуги, приватизацията и дейността на общинските дружества, междуличностни спорове, съдебни процедури и до работата на държавните органи.
По въпроси, които засягат дейността на органите на местното самоуправление и администрация в Столична община, общественият посредник може да се самосезира.
Желателно е, преди да се подаде жалба или сигнал до обществения посредник, за проблема да е уведомена компетентната общинска структура. За цялостен поглед върху проблема е желателно като приложения към подаваната жалба да се предоставят копия от официалната кореспонденция със съответните структури.
Повече информация за функциите и дейността на Обществения посредник може да се намери тук: www.sofiaombudsman.bg

Фотоалбуми

ХАРТА НА КЛИЕНТА