ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ ПОВИШАВА СТЕПЕНТА НА ГОТОВНОСТ ЗА РЕАКЦИЯ НА СВОИТЕ ЕКИПИ ВЪВ ВРЪЗКА С ПРЕДСТОЯЩИТЕ ПРАЗНИЦИ

 

ЧЕЗ Разпределение България повишава степента на готовност на своите екипи във връзка предстоящите Великденски празници. При необходимост от подпомагане на дейността на екипите на ефективно дежурство в компанията е създадена организация за мобилизиране на допълнителен брой служители. Дежурните екипи са подсигурени с необходимата техника и оборудване за възможно най-бърза реакция при нужда от възстановяване на електрозахранването при стриктно спазване на изискванията на институциите, свързани с мерките за ограничаване на възможността за заразяване с коронавирус. Служителите са снабдени с необходимите документи за преминаване през пунктовете за проверка.

ЧЕЗ Разпределение съдейства с експертна оценка и провери извънредно техническото и функционално състояние на захранващите уредби на над 170 болници и здравни заведения на територията, която обслужва. Компанията издаде необходимите предписания за оптимизирането на тяхната работа на собствениците на електроенергийните съоръжения.

От началото на извънредното положение дружеството не изпълнява планирани ремонти по мрежата, като прекъсвания на електрозахранването в планиран порядък се провеждат само за присъединяване на нови клиенти през нощта. За периода на великденските празници ЧЕЗ Разпределение преустановява и тези планирани прекъсвания, като по мрежата ще се работи само по спешност.

Компанията съветва за разумно и отговорно потребление на електроенергия по време на празниците.

Сигнали за липса или нарушено качество на електрозахранването може да се подават на денонощната информационна линия 0700 10 010; имейл klienti@cez-rp.bg; контактна форма „Пишете ни“ на сайта на дружеството www.cez-rp.bg. Информация за аварии е налична и на сайта www.cez.bg в секция „Аварии и текущи ремонти“.

 

Пресцентър на „ЧЕЗ България“ АД е-mail: communications@cez.bg

Фотоалбуми

ХАРТА НА КЛИЕНТА