ОИЦ-СОФИЯ И РАЙОН „НОВИ ИСКЪР“ ПРОВЕДОХА ИЗНЕСЕНА ПРИЕМНА В ГРАД НОВИ ИСКЪР

Областен информационен център София–град и София–област за популяризиране на Кохезионната политика в България, съвместно с район „Нови Искър“ проведоха изнесена приемна в град Нови Искър. В инициативата се включи и кметът на Района Даниела Райчева. Експертите на ОИЦ информираха посетителите за възможностите за европейско финансиране по оперативните програми през новия програмен период. Управителят на ОИЦ Елза Григорова запозна младежи с отворена процедура за „МЛАДЕЖКА ЗАЕТОСТ" по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. Управителят сподели още, че до края на тази и през следващата година по новата оперативна програма ще се отварят няколко процедури, които целят да насърчат заетостта при младите хора.  В разговор кметът на района Даниела Райчева подчерта ролята на Европейските структурни и инвестиционни фондове за цялостното подобряване на социално-икономическото развитие на Нови Искър. Райчева сподели още, че понастоящем се изпълняват два проекта финансирани по оперативни програми:  „Развитие на човешките ресурси“ 2007-2013г. и „Административен капацитет“ 2007-2013 г. По същото време детски и младежки противопожарни отряди “Млад огнеборец” проведоха открита тренировка и демонстрация на противопожарни техники в парка на квартал Славовци. Екипът на ОИЦ – София предостави на жители на града, на участниците в състезанието „Млад огнеборец“ и на първокласниците от 171 ОУ „Стоил Попов" интерактивни информационни материали от Представителството на Европейската комисия и Европейския парламент в България.

Областен информационен център - София (Договор за безвъзмездна финансова помощ №BG161PO002-3.3.02-0027-C0001) е част от мрежата от 28 информационни центъра за популяризиране на Кохезионната политика на Европейския съюз, създадени с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Техническа помощ", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.
Снимки, можете да разгледате тук 

Фотоалбуми

ХАРТА НА КЛИЕНТА